Reklamacje i zwroty

Adres składania reklamacji jest taki sam jak adres firmy:

Baspol Sp. z o.o.

ul. Namysłowska 8

Warszawa 03-455

info@wszystkodobasenow.pl

Telefon: 22 618 15 03

Fax: 22 618 41 97

Godziny otwarcia:

Poniedziałek-piątek 8:00-16:00

 

 

REKLAMACJA USZKODZENIA PRZESYŁKI:

Bardzo nam przykro z powodu uszkodzenia paczki, poniżej najszybsza możliwa procedura uzyskania odszkodowania.

Prosimy zadzwonić pod numer 223198899 , wybrać wewnętrzny 3 – BOK, i poprosić o powrót kuriera w celu spisania protokołu uszkodzenia transportowego (numer przesyłki znajduje się na liście przewozowym pod kodem kreskowym). Po pojawieniu się kuriera należy na adres reklamacje@patronservice.com.pl wysłać email zawierający:

1. skan/zdjęcie protokołu uszkodzenia

2. skan/zdjęcie naszego paragonu lub faktury

3. zdjęcie lub zdjęcia uszkodzonego towaru

4. krótką informację co i w jaki sposób zostało uszkodzone, oraz która to pozycja na paragonie/fakturze

5. numer własnego konta bankowego

Na złożenie reklamacji jest rok czasu. Szkody powstałej w transporcie – 7 dni od momentu doręczenia.

Mamy zapewnienie od przewoźnika Patron Service, że reklamacje naszych Klientów będą rozpatrywane najszybciej jak się da.

Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności na ostatnim etapie realizacji Państwa zamówienia – transporcie. Uszkodzony towar prosimy odesłać na nasz adres najtańszą przesyłką, lub dać nam znać że jest gotowy do odbioru. W razie pytań prosimy o kontakt z nami pod numerem 226181503.

 

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY:

Informacja zgodnie z ustawą wchodzącą w życie 24 grudnia 2014 roku:

Mając za nadrzędny cel zadowolenie Klientów, z naszej strony zobowiązujemy się do dostarczania każdemu klientowi towarów bez wad i ukrytych ułomności. Procedurę składania reklamacji rozpoczynamy od spisania protokołu szkody w obecności kuriera, a dopiero później kontaktując się telefonicznie pod wyżej wymienionymi numerami telefonów. Jeśli kurier już odjechał, należy skontaktować się telefonicznie z przewoźnikiem tel 223198899 i podając numer paczki z listu przewozowego poprosić o jego powrót i spisanie ww. protokołu wraz z wykonaniem zdjęć uszkodzenia. W późniejszym etapie może być wymagane pisemne lub mailowe przesłanie dodatkowych informacji. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań o to aby reklamacja została rozwiązana w najkrótszym możliwym terminie - wiem jak ważny jest ten komfort dla Naszych Klientów. O każdej zmianie statusu reklamacji klient jest informowany indywidualnie, informacja jest też zawsze dostępna telefonicznie w naszym biurze. Wszystkie towary objęte są 24 miesięczną gwarancją, poza szkodami powstałymi z winy użytkownika lub niewłaściwej eksploatacji. Przy szkodzie powstałej w transporcie wymagane jest spisanie protokołu przez Klienta wraz z firmą transportową (np. kierowca firmy kurierskiej) i przesłanie go do nas, zaczniemy wyjaśnianie sprawy od kontaktu z odpowiednią firmą transportową. Każdemu Klientowi przysługuje prawo pozasądowego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Prosimy koniecznie przesyłać numer konta do zwrotów.

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Baspol Sp. zo.o. Namysłowska 8 03-455 Warszawa tel. 22 618 15 03 fax. 22 618 41 97 email: info@wszystkodobasenow.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeżeli konsument otrzymał rzeczy w związku z umową prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 

 

 

Platforma rozstrzygania sporów ODR

Platforma rozstrzygania sporów ODR uruchomiona przez Komisję Europejską. Dzięki nowym wytycznym spory mają być rozstrzygane za pomocą ODR w czasie nie dłuższym niż 30 dni. Platforma internetowego rozstrzygania sporów nie będzie służyła do tych rozstrzygnięć, a jedynie ma za zadanie pośredniczenie pomiędzy stronami.

http://ec.europa.eu/odr

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: Baspol Sp. zo.o. Namysłowska 8 03-455 Warszawa tel. 22 618 15 03 fax. 22 618 41 97 email: info@wszystkodobasenow.pl

 

Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (*) umowy dostawy następujących rzeczy (*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy (*) / o świadczenie następującej usługi (*) : tu wymienić.

 

Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*): tu wymienić

 

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

 

Adres konsumenta(-ów)

 

Numer konta do zwrotu (OBOWIĄZKOWO):

 

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

Data (*):

 

Niepotrzebne skreślić

 
 
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl